2017. augusztus 4., péntek

Váli morzsák - 7. rész


   András sorait olvasva visszatér a tábori napok varázsa. Katartikus pillanatokat idéz meghitt hangú levelében.

András a csoport bal szélén a váli napsütésben :-)

Kedves barátaim ! 

Elnézést kérek, hogy én csak ily megkésve   „görgetem” elétek a morzsáimat.  Az eddigi nyári táborok közül ezt élveztem a legjobban. Kezdetben volt bennem egy kis aggodalom, mert én nem elsősorban  a rögtönző színészi mesterség  gyakorlásáért mentem, hanem miattatok.  Egyszerűen csak azért, hogy együtt legyünk és gyönyörködhessem bennetek, mert nagyon nagyra értékelem azt, amit csináltok. Aztán végül is szépen belefolytam a játékba, mert sikerült az együttlét részének és nem feladatnak tekintenem.

Feltöltődtem Veletek,  a baráti légkör  feloldotta a gátlásaimat. Igaz, csak két napot voltunk együtt, de azalatt is sok emlékezetes és megható pillanatot megéltem. Nagyon szép volt  az a feladat , hogy  mutassuk be egy személyes istenélményünket. Mennyi őszinte és mély kitárulkozás, önvallomás, dráma és katarzis!! Megható volt, ahogy  Béla megerősítette köztünk Irén jelenlétét és csendesen szolgált a kamerájával.  Aztán mivé is lett az  a spontán jelenet, amikor elkérte a társulattól Irén delfines kendőjét! Ahogy  lassan köré fonódtunk, átöleltük és  énekelve simogattuk, az olyan esszenciája volt az emlékező, felemelő és megtartó szeretetnek, ami megmutatta a Társulat igazi erejét!

Aztán megrendítő volt számomra az a játék is, amikor a mennyei színen kellett visszaemlékeznünk a szerepünk szerinti  földi életünkre és erről beszélni a teremtő Atyával. Ami akkor és ott történt –azt hiszem- az mindenkinek a „magánszínháztörténeti” csodája  lehet. Zsófi átlényegült érző és a szeretetlenséget, az elveszettséget sirató Atyaistenné. Én azt hiszem, abban az átlényegülésben valóban az Isten közölt velünk valamit.  Marci bolyongása Júdásként  szintén nagyon megérintett. A centinként arrébbrugdosott fémdoboz hangját még most is hallom.

Aztán eszembe jut még a saját „tanúságtevő” jelenetem a kapott tehetségről. Annyira jó volt, hogy az Istent „megtestesítő” Dudó  kicsit később érkezett és így el lehetett sütni, hogy  még tovább kell  esdekelnem az érintő kegyelemért.

Köszönöm az őszinte és mély beszélgetéseket. Köszönöm, hogy lelkes pártoló tagként is teljes értékűnek érezhettem magam közöttetek. Bocsánat, hogy minden  említésre méltó élményről  és alakításról nem tudok beszámolni.  Túl hosszú lenne, hogy leírjam.

Köszönöm Tündének és Ildikónak, hogy kreatív ötleteikkel, szeretetükkel  és bizalmukkal kihozták belőlünk azt, amire az adott pillanatban képesek voltunk.

Baráti ölelés mindenkinek: András

( Ja, és a közös dobolás, zenélés is nagyon jó volt!!! )




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése